آرشاکلاب
سایت تنیس تبریز » خبرها » قهرمانی تیم کوجواری ۱ در اولین دوره مسابقات لیگ تنیس بانوان آذربایجان شرقی

قهرمانی تیم کوجواری ۱ در اولین دوره مسابقات لیگ تنیس بانوان آذربایجان شرقی

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

تیم کوجواری تبریزتیم کوجواری ۱ قهرمان اولین دوره لیگ تنیس بانوان آذربایجان شرقی

تیم آدین پانل تنیس تبریزتیم آذین پانل مقام دوم

تیم کوجواری تبریزتیم کوجواری ۲ مقام سوم

تیم آدین پانل تنیس تبریز

تیم آدین پانل تنیس تبریز


🌺اولین دوره لیگ تنیس بانوان آذربایجان شرقی 🌺         

==========

🏆آغازی امیدوارانه ، پایانی سرافرازانه  🏆

============ 


سرانجام همت هیات جدید تنیس استان با برگزاری اولین دوره لیگ تنیس بانوان باشگاهها ودستجات آزاد آذربایجان شرقی تحت عنوان نیکو داشت آقایان بیوک چرندابی و یوسف رنجبر به بار نشست وبا آغازی امیدوارانه و پایانی سرافرازانه به ایستگاه آخر رسید.

برگزاری دیدارهای منظم ، جذاب و پایاپای فرصتی بود که روزهای پنجشنبه هر هفته با حضور تماشاگران وعلاقمندان و سرداوری خانم پرستو انتصاری و قضاوت، خانمها آیدا جلیل پور، آیدا رضایی و زهرا سلیمی، سالن سرپوشیده تنیس کوثر باشگاه رویال تبدیل به جولانگاه راکت بدستان جوان وجویای نام درکنار باتجربه هاباشد.


بهرحال ، دراین مسابقات برای اولین بار 10تیم شرکت کرده بودند که در دوگروه 5 تیمی وبه صورت دوره ای برابرهم قرار گرفتند که پس از20بازی

                   

چهار تیم کوجواری 2و ارس  ازگروه الف  وکوجواری یک  وآذین پانل از گروه ب به دیدارهای نیمه نهایی صعود کردند که با انجام دو بازی تیمهای  کوجواری یک وآذین پانل با پیروزی برحریفان به فینال رسیدند.



🏆ماراتن 14ساعته🏆

🌺🌺🌺🌺🌺

پس از اینکه بازی 5 ساعته رده بندی برای تصاحب سکوی سومی لیگ تنیس بانوان بین دوتیم ارس وکوجواری 2دربازی های انفرادی مساوی شد ،سرنوشت شناخت تیم سوم به بازی دوبل کشیده شد واین بار تیم باتجربه کوجواری دو با غلبه برحریف عنوان سومی را از آن خود کرد.

دراین مسابقات برای تیم بانوان کوجواری 2 با مربیگری مهدی کوجواری ،فاِئزه کوجواری ،زهرا مسعودی وسمانه سمنکان بازی کردند.


🏆فینالی سرشار از هیجان🏆

🌺🌺🌺🌺🌺


بازی فینال لیگ تنیس بانوان استان می تواند یکی از ماندگارترین دیدارها در اذهان دوستداران این رشته ورزشی باشد.

هردوتیم کوجواری یک و آذین پانل که با بهره گیری از بازیکنان مستعد ، جوان وجویای نام و درنهایت مدعی برای تصرف سکوی قهرمانی اولین دوره لیگ تنیس بانوان عزم خودرا جزم کرده بودند، علیرغم همگروه بودن دردورمقدماتی با غلبه بر سایر تیمها، بازهم در فینال به هم رسیدند. 


انگیزه پیروزی کوجواری در دیدار پایاپای دور مقدماتی ، عزم راسخ بازیکنان جوان آذین پانل برای تلافی ، جبران و قهرمانی از جمله عواملی بود که این بازی  همراه با رقابت نزدیک ،هیجان وثبت صحنه های دیدنی از ساعت سه ونیم بعداز ظهر تا پاسی از شب تداوم یابدو سرانجام پس از قریب به 9 ساعت بازی جانانه تیم کوجواری با نتیجه دو بر یک وبا ترکیب محیا عابدینی ، فرناز یاوری ومریم حسینی و مربیگری فائزه کوجواری به مقام قهرمانی دست یافت وتیم تنیس آذین پانل متشکل از اوین عظیم زاده والین حکیمی با سرپرستی عرفان قاسملو در اولین تجربه تیمی خود به مقام دومی قناعت کرد.

درخاتمه جادارد که از تمامی تلاشگران ،اولیای محترم بازیکنان ، مشتاقان و بویژه هادی غفاری که در آماده کردن زمین مسابقه متحمل زحمات بیشتری شده بودند تقدیر وتشکر کنم.🌺🏆

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید