آرشاکلاب
سایت تنیس تبریز » خبرها » نتایج هفته چهارم لیگ تنیس آذربایجان شرقی

نتایج هفته چهارم لیگ تنیس آذربایجان شرقی

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

🌺🏆هفته چهارم و باقی نتایج🌺🏆

==========

در اولین بازی هفته چهارم  لیگ تنیس آذربایجان شرقی در رده بانوان تیم تنیس باشگاه کوجواری متشکل از زهرا مسعودی و فائزه کوجواری برتیم استودیو فرد غلبه کرد تا کماکان به عنوان یکی از تیم های مدعی صعود به مرحله بعدی باشد

.

پیروزی مراغه🌺🏆      در دومین بازی هفته چهارم لیگ تنیس آذربایجان شرقی تیم های باشگاه ارس۲ و هیات تنیس مراغه در رده آقایان برابر هم صف آرایی کردند.                                    در اولین بازی انفرادی فرشید زرانداز دریک بازی فشرده و نزدیک با حساب ۷بر۵ و۶بر۴ علی ساعی را مغلوب کرد.                در دیدار دوم انفرادی مهدی فرساد در دوست متوالی وبا نتیجه مشابه ۶بریک هادی سپهراز مراغه رااز پیش رو برداشت .               دیدار سوم انفرادی بین پیمان میرزایی از مراغه و رادین امن زاده از ارس ۲ انجام شد که با بردشیرین تنیس باز مراغه ، نتیجه بازی به دیدار دوبل کشیده شد و این بار هردوتیم با ارایه بازی مهیج و تماشایی ، در  تای بریک تیم مراغه با نتیجه ۷ بر۱۰ صاحب پیروزی ارزشمند شد.    دربازی دوبل پیمان میرزایی و علی ساعی برای مراغه و مهدی فرساد و فرشید زرانداز برای ارس بازی کردند.     قضاوت این دیدار را رضا جوادپور باسرداوری مجید چرندابی برعهده داشت.

🌺🏆دیداری تماشایی

==========

سومین بازی روز پنجشنبه ودر رده بانوان در آوردگاه هفته چهارم بین تیم های آذین پنل و کوجواری یک برگزار شد که این دیدار جانانه و حساس و تماشایی که نزدیک به ۵ ساعت و تا یک بامداد به طول انجامید با برتری دو بریک تیم کوجواری یک به پایان رسید.

داوری اولین روز هفته چهارم رقابتهای لیگ تنیس بانوان را آیدا رضایی و آیدا جلیل پور با سرداوری خانم پرستو انتصاری برعهده داشتند.

دراین دیدار برای کوجواری یک فرنازیاوری و محیا عابدینی وبرای تیم آذین پنل الین حکیمی واوین عظیم زاده بازی کردند.

🌺دومین برد، دومین باخت؟!..🌺

========

در بیست و دومین بازی لیگ تنیس آذربایجان شرقی که در رده بانوان و آقایان برگزار می شود ،صبح امروز جمعه دهم آذر ماه دوتیم برلین و نظام پزشکی با دوانگیزه متفاوت یکی برای تداعی و دیگری برای تلافی مقابل هم ایستادند .

پس ازاینکه در اولین بازی انفرادی برلین صاحب برتری شد، نظام پزشکی با دو پیروزی پی درپی دو بریک پیش افتاد ، سرنوشت تیم برنده به بازی دوبل کشیده شد و این بار تیم جوان برلین باغلبه بر نظام پزشکی دردو ست متوالی واژه تداعی برد را به عینه برای تیم خود معنا کردند وبا ثبت نتیجه ۵ بر۴، تیم نظام پزشکی دومین باخت را درکارنامه خوددید.

درتیم برلین فرید ونوید صابری و رضا شکری بازی کردند وبرای نظام پزشکی فریدون اشرفیان، بهروز نظری و محسن صفرپور به میدان رفتند.🏆🥉

🌺پاشا ، کسرا🌺

🏆 نگین مسابقات هفته چهارم لیگ 🏆

==========

فاتحان نخستین هفته سومین دوره لیگ تنیس باشگاهها دستجات آزاد آذربایجان شرقی در رده آقایان در هفته چهارم به هم رسیدند.

این دیدار که جذاب ترین بازی هفته چهارم بدلیل انگیزه پیروزی و تثبیت نیمی از صعود به مرحله دوم بود،تماشاگران زیادی را به سالن تنیس کوثر باشگاه رویال کشانیده بود و بحق همین علاقمندان پروپاقرص تنیس بارها با تشویق های خود انرژی مضاعفی را درکالبد تنیس بازان بوجود آوردند.

بهرحال دوتیم کسرا وپاشا که به ترتیب دربازی اول صاحب برتری مقابل آرادخاک و تیم فرشی با نتیجه مشابه ۷بر۲ شده بودند رودرروی هم ایستادند که شروع بازی با دوپیروزی پاشا درانفرادی همراه شد.

دربازی سوم تیم کسرا با پیروزی کامیار شوقیان ،نتیجه پایانی را به بازی دو نفره کشانید که این بار علیرغم بازی زیبا دستور می از جانب هردو تیم ،پایان این دیدار با برتری تیم پاشا همراه شد.

درتیم پاشا عطا سلماسی، سیدوحدت قریشی و سعید فرشباف بازی کردند و تنیس بازان تیم کسرا با فرید علقمند، کسرا شوقیان وکامیار شوقیان شکل یافته بود.

قضاوت مسابقات روز جمعه دهم آذرماه را کامیار نریمانی فر،آرمین محمدیان فرد،با سرداوری مجید چرندابی برعهده داشتند.

🌺سیتی برگر🌺

  ودومین پیروزی

==========

آخرین بازی هفته چهارم لیگ تنیس آذربایجان شرقی که بین سیتی برگر و هیات تنیس ایلخچی برگزار شد، پس از نزدیک به ۵ ساعت جدال تماشایی از حاصل سه بازی انفرادی و یک بازی دوبل به دومین برد تیم سیتی برگر انجامید.

برای سیتی برگربا سرپرستی امیر کارت فروش ، امین داورپناه،علی صدیق آذر،امیرعطا کارتفروش بازی کردند و تیم هیات تنیس ایلخچی با فرزان خاکی ،ناصر سبیلی،داستانی ویعقوبی برابر حریف صف آرایی کرد.


دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید